lördag 18 maj 2013

Inspiration.

Va och kolla på Pelle träning på fm, när Maria och Ante red.
Så duktiga:)

Även om jag förstod att det fanns förbättring saker för dom med, även om jag tyckte det såg super bra ut!


Jätte kul och se i alla fall:)

Så nu i em åkte jag ut och red Matador.

Tänkte ta på banan, men var så varmt där.
Så blev Hålleruds rundan med jobb efter vägen.
Och i dag gick han riktigt fint min gamle man:)
Tror tom vi gjorde en öppna rätt efter vägkanten;)
Och jag fick han jätte lyhörd på start och stopp med min kropp .
Träna mycke över gångar från skritt till trav och skritt till halt.
Tempoväxlingar i både trav och skritt.
Så små stunder hade jag som man säger ingen häst i handen.
Klapp på halsen och axeln på oss :)

Blev en galopp i skogsbacken också, det gillades av herrn:)
Mysig tur.

Och efteråt fick han mycke godis, avtvätta och lite gräsätning innan hagen :)

Pine tror jag Magdalena rider senare i kväll.
Får se.
Annars kommer han ut i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar