tisdag 14 maj 2013

Hedhult

I dag skulle jag o Pine tränat i Hedhult för Åsa. 
Men eftersom han hosta i går på Ridturen så valde jag o stanna hemma, för hade inte tid och kolla honom i dag om det var en tillfällig hosta eller inte.

Men , Magdalena var ute och red Han nu i kväll, och han hosta inget.
Så dom hade hoppat!

Och det hade gått jättebra.
Dom hade inte hoppat jätte höga hinder , men enligt Magdalena märktes det att han hade kapacitet för mer.
Hon tyckte han var duktig.
Så nu får vi skynda långsamt med han, så kanske han blir en bra hopphäst:)
Eftersom jag är en sådan hoppryttare !! Haha
Så är det ju bra och utbilda han till hopphäst:):)

Men jag har ägnat mej åt bänk ridning i Hedhult.
Titta på slutet av Karin och Leons lektion.
Sådan stor skillnad på både ryttaren och Hästen :)

Och efteråt fick jag mysa och Pussa mule med Leon . Det var längesen . Mysigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar