torsdag 5 juni 2014

Blev en kvällstur igen då.

Fast i dag med Julia:)

I dag delade vi lika på hästarna;)

Julia red Matador först och jag Pine.
Var så gött att bli kliad i dag :)


Vi Red den nya varianten runt Rävsala :)


Mysigt .
Och det slutade ju regna , så vädret blev underbart med sol:)

Men ett par dagar har jag tyckt Pine varit lite stel i gången, typ lite stapplig .

Och i även så i dag, i traven och i jobbet.
Han vill liksom gå med huvudet högt och sänkt rygg.

Så efter halva vägen bytte vid häst och Julia kände lite på Pine.

Men med henne gick han jättebra !

Så är nog jag och Pine som varit lite lata ett tag.

Och Julia och Pine kan ju varandra, det är ju hon som gjort grovjobbet med honom:)

Han behöver nog få jobba lite och hålla sej mjuk i kroppen.
Ett förarproblem från min sida .

Men ska va uppmärksam i allafall när jag rider och känna ordentligt hur han känns.
Får väll ta tag i detta med att stretcha honom ordentligt också;)

I morgon är planen att ta en tiidig morgon runda med Matador, innan alla här hemma har vaknat och det är dags för mej att inta jobbhelgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar