torsdag 26 juni 2014

Pine dag:)

Ibland måste vi ha egentid jag och Pine
Så det hade vi i dag.

Efter röjet i skogen,bestämde jag mej för att ta med Pine på en skogsrunda själv och mysa Runt.

Och det gjorde vi och Pine verka njuta och tog sej gärna en smakbit här och där på träden.


Och röjningen hade jag gjort bra,några missar på några grankvistar,men ska ju inte va som och rida på landsväg i skogen ;)

Vi fick en härlig travsträcka också.
Litar ju rätt på att han har ordning på fötterna i skogen( även om han var lite snubblig till och börja med idag.) .Fast det känns som det går så himla fort när man travar iväg på en smal lite snirklig skogsväg ;)
Men vi har kul iallafall.

Rundan blir i allafall ca 45 min bland stock och sten :)

Och Pine får dubbelklapp i dag, så duktig min lilla Ponny och sköter sej :)

Nu är dom ute och myser i hagen igen:)
Dom fick stå inne medans jag röjde i skogen och vila lite från alla insekter :)
//Irene o Pine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar