söndag 22 juni 2014

Halvlångtur i blandat väder :)

I dag äntligen kom jag ut med grabbarna:)

Tyvärr blev det inte med Christina , då vi inte fick ihop en tid som passa oss samtidigt :(

Men därimot fick vi med Mattias:)
Och det var längesen , så det var trevligt:)

Så i dag fick jag äntligen prova min nya tur runt Högåsen :)

Vi red först över Stubberud, tollerud, Västkärr.

Sen vidare mot Backa , men svängde av mellan Gärdena mot Högåsen.
Var en jättefin väg där :)

Väl framme vid Högåsen, konstatera jag att jag nog aldrig varit fram dit !


Sen blev det rakt in i skogen , jättemysig skogsväg.

Kom fram vid västkärrs torp :)

Sen blev det vidare mot Svenserud,Norra och södra Hållerud och hem.

Jätte mysig runda i blandat trav och Skritt( Mattias och Matador fick sej en galopp också). Och Blandat väder!

Men mest fick vi sol på oss:)

Hästarna verkade mycke nöjda med att komma ut på nya stigar i dag :)

Tack för sällskapet Mattias:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar