lördag 21 februari 2015

Down period.

Men nu ska jag försöka göra en planering  att följa till veckan!
Det är ju sportlov, men kan i allafall 3 inplanerade ridpass.
Resten får bli Bonus om det blir något mer.
Och Malin är ju borta, så ska jobba lite med dom på banan tänkte jag:)

Måndag : Bommar
 Typ den här övningen.

Torsdag: Kondition /lösgörande 
Ska försöka öka/minska volt i skritt och trav, träna på skänkelvikningar, åttor, serpentiner.

Fredag Ska jag ta bommar igen .

Tre bommar på marken och sedan ett lågt hinder. Tyvärr har jag ju bara sex bommar att laborera med / så ev tar jag två markbommar/ ett hinder/ två markbommar.

Tänkte om jag skriver här, kanske det blir genomfört;)

I morgon rider jag och Malin ut, ska se om jag kan få Malin att bli med och klättra lite med dom då ;)
Är det någon som vill utöva ridinstruktör är det bara att hojta till, kan betala någon kr för det om det är någon kunnig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar