måndag 23 februari 2015

Planeringen sprack ju direkt då!

Haha skräll va!
Men blev en Örebrodag med familjen.
Och när jag väl var i stallet var jag inte ett dugg sugen o ge mej ut o rida i skitvädret;)
Hästarna verkade inte ledsna för det, dom stod och mumsa Hö så gott när jag kom:)
Men jag passade på att göra rent ridutrustningen och planera outfiten tills på torsdag.
Feta och otränade är vi, men vi kan va jäkligt snygga :):)
Fast är lite kluven, är lite sugen på orange och svart outfit också,)
Täcket som han får ha när vi åker hem iallafall.
Så träningen blev inte heller av i dag tyvärr.
Tror Hugos sjuka smyger på mej;(
Snorig, sviig hals, huvudvärk.
Och sjuk är det sista jag vill bli nu!
Men skulle det bli katastrof tills på Torsdag, får jag väll följa med och va hjälpare och slänga upp Ingbritt istället.

För iväg ska vi !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar