onsdag 4 februari 2015

Härliga vinter:)

Ja mycke snö är det!
Och jo, jag törs nog påstå att jag älskart:)

Bara en släddragande häst som fattas:)

Men det är inte fy skam att sitta på hästryggen heller och pulsa fram :)

Det gjorde jag och Malin i dag.
Underbart!
Den första biten , blåste det lite väl mycke och snön yrde omkring oss, och ett par slalomglasögon skulle ha suttit fint:)
Och som vanligt tänker jag beröma min Prins , som bara traska på först och med öronen glatt framåt hela rundan:)

Ja Matador var också pigg och glad, och studsa fram med Malin när vi skulle försöka Trava lite;)
Så vi håll oss till skritt sen ;)
Vi red den kortare varianten av Hållerudsrundan.

När vi svängde upp i skogen blev det att pulsa sej fram, mycke snö var det.
Men dom traska på så glatt och lätt ändå:)
Så himla härligt !

 
Och i dag red vi ända in i stallet när vi kom hem :)
Pine lipar som vanligt åt våra stolleprov:):)

Tack för en härlig fm , och för att du tog hand om stallet efteråt Malin :):)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar