torsdag 26 februari 2015

Ja men detta gick ju gör bra!

Pine klev på transporten direkt, och ridlektioner gick kanonbra!

Eller nä så var det ju bara i mina drömmar.

Pine ville inte gå på transporten!
Han kliver bara på soppas att man inte kan lägga på bommen och sen petar man lite lite på han, då går han ut igen:(

Men vi traggla ett tag och Pine får sina psykbryt och kopplar på ärthjärnan!
Och slet sej en gång, och tog ett springpass i trädgården och på stallbacken!
Då gav jag upp!
Men Ingbritt övertala mej i allafall att Gå in i transporten, så det fick bli två gånger in och ut, där jag bestämde när han skulle backa ut.
Sen gav vi oss, när vi var på plussidan.
Klockan var ändå för mycke för att hinna iväg :(

Men vi fick en trevlig tjöt o fikastund i hedhults ridhus och titta på Charlie och Malin när dom kämpa på:)
Och hälsa på Leon fick jag så klart:)
Men vi ger inte upp!
Om 14 dagar försöker vi igen!
Ska försöka få hyra en transport av en vän, och försöka lastträna lite innan.
Han går att få in, men det tar för lång tid och är för krångligt!
Men vet ju att han blir bättre när vi varit iväg några gånger .
Nu var det ju hör längesen vi var ute och åkte .
Så nej, jag tänker inte va bitter, även om det var jättetråkigt :(
Men tack Ingbritt för allt och trevligt sällskap :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar