onsdag 11 februari 2015

Jo då. Vi finns kvar jag och mina hästar:)

Men har jobbat 3 dagsturer nu, och då blir det lite ont om plats för hästtid.
Men vi går ju mot ljusare tider, så snart hinner man ut innan mörkret, även om man jobbar till kl 16:)

Men som tur är har jag ju mina kära Pappa och Malin som hjälper mej så bra med dom , när det behövs.

Så i Måndags var Malin ute och fixa stallet och red Mattis
Sen var jag ut en snabbtur på kvällen och fyllde på Förådet med Lusern och B vitaminpellets.
Pine fick även en ny Himalayasten, han är helt tokig i den.
Köpte en varsin till honom och Mattis för inte alls längesen. Mattis har massa kvar av sin och Pines var slut!

Ska åka ut en snabbsväng i kväll och kolla till dom.
Sen är jag ledig i morgon och Fredagfm
Då får det bli en tur med dom.
Kan ingen bli med får det bli handhästridning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar