måndag 5 augusti 2013

Härlig kvällstur.

Måndagen har fortsatt i aktivitetens tecken:)

Avsluta dagen med en kvällstur på Hästarna:)
Lena blev med i dag också :)

Har ju inte varit ute hos mina prinsar på hela helgen:(

Och nu hinner jag inte ut igen på 2 dagar :(
Jo hade jag varit tvungen. Hade jag ju fått klämt in det någonstans.
Men än så länge har jag ju lilla pappsen som hjälper mej:)

Hur som helst. 
Hästarna blev glada när jag ropa på dom:)
Braka till i skogen, sen kom dom i full galopp till mej:)

Dom blev väll lite besvikna när dom insåg  att dom var tvungna ut på en ridtur innan dom fick ta kvällen;)

I dag tig vi västkärrrundan igen:)


Och i dag var Pine ok, så vi kunde trava en del.
Var ute i ca 75 min.
Och endast lite mygg o tampas med.
Så en bra tid på dygnet för ridning:)

Nu är dom nattade och nöjda och glada.
En trött Prins efter ridturen ❤


Och jag är helt slut i kroppen !

Tack för sällskapet Lena.
God natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar