fredag 23 augusti 2013

Nattning.

Kunde inte hålla mej ifrån hästarna helt i dag.
 Så jag åkte ut och Nattade dom.

Myste lite med dom och en snabbavborstning.

När jag stod där i godan ro, kom Kusin Maria in.
Hon ville kolla om båda mina hästar va inne.

Hon hade hört en häst som gnägga neråt Högberg.

Vi tog en promenad dit och lyssna och locka lite.

Det hördes ett brak i skogen, men sen blev det tyst.

Men kontakta Annsofie , så hon fick kolla så alla hennes hästar va i hagen.
Det var dom.

Så nu hoppas jag att det inte är någons annans häst som är på villovägar.

Finns ju hästar i lillskanum och landa också.

Fast jag fick en sådan där skräckbild efteråt att någon gått ner sej.
Har för mej att det är en myr inne i skogen där :(
Typiskt mej!!

Vi hoppas på att det var en älg eller Råddjur som vi skrämde i väg när vi vissla och ropa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar