onsdag 7 augusti 2013

Sanering.

Efter att jag kommit hem från Munkfors åkte jag direkt till stallet.

Dax för saneringen av grabbarna som gjorde sin egen Lerinpackning i går :)

Pine han njöt så jag trodde han skulle krypa ur skinnet:)
Särskilt när jag gav örona en omgång :)
Han är verkligen min kelgris <3
Redo för utgång igen:)

Mattis njöt också  ,Fast han njuter inte riktigt på samma sätt:)
 Mattias kom förbi och hjälpte mej att tvätta Mattis öga.
Jag mata han med Lakritsburken och Mattias spola ur ögat.
Han är lite längre , så  han nådde att spola fast Matador höjer upp huvudet.
Så det gick riktigt bra:)

Tack för hjälpen.
Mattis redo för utgång :)


Ringde vet Åsa, och hon tyckte jag skulle fortsätta spola ögat rejält några dagar, innan vi gör nått mera :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar