tisdag 13 augusti 2013

Min lilla Prins och jag ❤

Ja i kväll följde Lena med ut på en liten runda:)

Vädret verka ostadigt, så vi bestämde oss för en kortare tur.

Skogen och Brobyrundan fick det bli:)

Och i dag var Pine så där underbart lugn och trygg.

Matador blev vettskrämd för en svampplockare:)
Och börja backa och krångla med Lena.
Och Pine stod och titta och fundera på om man behövde bli så skraj eller om det var lugnt.

Han bestämde sej för att det inte var något som skulle äta upp han , så han tog täten med sitt varmblodsfrustande och visa gamle man att svampplockare inte var något farligt:)
 
Ibland är han bara så underbar min lilla Ponny.
Och jag bara älskar honom ännu mer sådana här dagar, när han bara traskar på lugnt och fint och litar på mej att jag inte utsätter han för några faror :)
Puss på mulen ❤
Blä, inget hångel, tycker Pine ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar