lördag 10 augusti 2013

Ridtur.

I dag blev det en ridtur i hop med Mattias och hästarna.

Jag var ju i stallet lite tidigare,som tur va, eftersom min häst inte var så ren i dag igen !

Men sen så, var han så ren och fin igen:)

I dag blev det Västkärrrundan  igen, en lagom och mysig runda.

Så i dag blev det lite race med grabbarna.

Eller ja, jag släppte Pine så han fick trava på så fort han ville , och då kunde ju Mattias galoppa  ordentligt på Mattis:)

Sen hamna vi mitt i släktkalaset i Hållerud.

Så vi blev stånas och tjöta med massa folk:)

Och Pine skötte sej jättebra, så tom småbarnen kunde stå och klappa honom:)

En mycket trevlig och rolig tur :)

Sen blev det full fart.
Köra Dennis till Karlskoga .
Och när jag kom hem stod Ida och Hasse och vänta.
Ut och övningskörde med Ida.

Nu har jag landat med ett glas vin vid köksbordet .

Och Hugo är hemma och ordningen är återställd :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar