tisdag 15 oktober 2013

Kvällsritt.

I kväll åkte jag och Lena ut till hästarna. 
Vi lekte dressyrmuppar på banan i dag.

Har ju en riktigt bra lampa att tända där. 
Fast den lyser mest i nedre delen av banan.

Jag och Matador traggla på det vi jobba med i Fredags på Trimmen.
Gick helt ok tycker jag.

Och jag försöker verkligen träna upp min sits.
Sitta på rumpan, hälar ner , huvud upp, titta på vägen jag ska rida.
Tänker man på det går det helt ok.
Men när man ska koncentrera sej på att hästen ska göra rätt , tappar jag lätt Fokus på mej själv.

Men vi tränar vidare.
Lena kämpa på med Pine.
Men han var lite okoncentrerad i dag.
Mycke spöken ute i dag.
Konstigt ljus, traktor på Gärdet och smygande katter och att inte förglömma! 
Hans egen skugga! HaHa.

Månen lyste fint också i kväll:)

Men trevligt och kul hade vi.

Och sen natta vi dom.
Så nu har dom det gott i sina sängar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar