lördag 5 oktober 2013

Och regnet det bara öser ner;)

Men det gör inget.
Rätt mysigt faktiskt:)

Och det finns ju inga dåliga väder , bara dåliga kläder. För o bli tjatig med detta citat:)

Lura med Mattias ut på en ridtur i detta vackra väder .
Tyvärr valde vi dom dåliga kläderna, alltså inga regnkläder på.

Det regnade ju inte så mycke när vi började turen.
Men efter ett tag kom det ordentligt med regn.
Och vi var som dränkta katter när vi kom hem;)


Men vi red Hållerudsrundan i skritt och trav.
Och ja, jag provade att ta en galopp , men nej det ville sej inte.
Är nog i mitt huvud bromsen sitter.
Jag får ta med ett spö nästa gång och killa till han lite extra med får vi se:)

Men en trevlig tur blev det.

Nu har jag matat oss här hemma med McDonalds och nu tar jag mej ett uppvärmande bad.

Sen får vi se om det blir en tur till Ingbritt eller Hockeysoffan .:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar