onsdag 16 oktober 2013

Taggade Gossar!

Ja i dag blev dom så där taggade igen mina grabbar:)

Julia och jag tog en tur i dag.
Hållerudsrundan .
Och dom skötte sej bra.
Dom fick jobba sej genom rundan.

Jag har jättesvårt att jobba ihop Mattis ute på vägen.I trav.
Han kämpar envist imot, jag blir för hård i händerna och då blir han ännu starkare.
Men vi får jobba på.

Pine går jätte bra med Julia.

Men sen är det en sträcka på hemvägen dom taggar upp sej.
Mattis tror han ska Galopera och bägge vill ligga först .

Pine tom backa imot oss varja gång vi kom upp vid sidan av han :(

Och då fick jag hålla in Matador, och då galopperar han på stället och på snedda!

Men man får ordning på dom tillslut.

Julia och Pine tog sen ett pass på Gärdet .
Går jättebra. Märks att Julia utvecklat sin ridning och hanterar Pine på ett bra sätt som passar han. 
Dom är så duktiga!


Mattis och jag titta på, han fick ju jobba i går på banan :)

I morgon står det Hoppning på schemat.
Så överlåter Pine till Julia då med ;)
Men jag och Mattis ska att ta ett par låga hinder också .
Och över bommar kan vi jobba . Det är nyttigt.
Även om han inte ska hoppas på det viset :)
Kul dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar