fredag 25 oktober 2013

Slutar aldrig förvånas:)

Över denna lilla Prins jag har:)

Julia och jag tog en tur på mina boys i dag:)

Börja med att vi mötte en Stoor Lastbil påväg mot Fageråsen.
Vi hann inte se den förräns det var försent att ta sej av vägen.

Men ingen av hästarna vifta ens på Öronen!

Extra förvånad över att Pine inte hade en reaktion över det.
Kanske för att jag inte hann reagera heller , utan att det bara var och gilla läget ;)
Duktiga var dom i allafall:)

Den red vi på runt Torstorp , sällsåsen, Tollerud .
Och Pine och jag jobba på.
Han är inte lika utbildad som Matador, men tusan så mycke enklare att jobba med efter vägkanterna:)

Matador är det enklare med på inhägnat område;)
Och på volt , då jobbar han bättre och är lyhörd på ett annat vis.

Men en härlig tur i härligt väder fick vi.

Tack för sällskapet ,Julia:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar