onsdag 25 mars 2015

Åsaträning igen:)

Tjoho, vi kom iväg i dag med !
Tack Julia och Ingbritt !
Utan er skulle vi inte fixa detta jag och Pinnen.
Ni är guld värda för oss<3
Haha! Love you tokfia:)
Framme:)
Och ja, va ska jag säga:)
Det gick bra i dag med.
Och mer travarbete och vi överlevde det med:)
Vi fortsatte träna på samma saker som sist .
Fast i dag lite mer avancerade uppgifter, som bakdelsvöndning, gick väll så där;)
Serpentiner, med volter.
Gick ganska bra tillslut.
Sen kom eldprovet som Åsa sa;)
Serpentiner i trav!
Jo tjena, det kan vi inte!
Men det kunde vi, inte den snyggaste stilen kanske, varken på hästen eller ryttaren , men va sjutton , vi kan ju inte bli proffs på en gång.
Och travjobbet gick bra, bara jag vågar släppa Pine så han får trava på ordentligt, och inte bli hård i  handen.
I det stora hela är jag mycket nöjd med både mej och Prinsen.
Och jag måste jobba med sitsen och lära mej slappna av!
Super tack Åsa ! Du är super duktig med mej och Pine, tålmodig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar