måndag 30 mars 2015

Bergsklättrare!

Ja oj vad jag har krånglat runt i skogen i dag med Malin och hästarna:)
Vi trockla runt ca 1 timme:)
Som vanligt tror jag att jag är rätt, men är helt fel:):)
Men kul har vi:)
När vi red nedanför danseberget, sa jag:Det måste ju finnas en stig så vi kommer upp mot danseberget, och när vi ridit runt ett tag så bara tig jag en liten stig som vi aldrig ridit, och vips var vi uppe vid danseberget

Det var lite knivigare att ta sej nerför igen, eftersom vi inte vände , då blev riktiga bergsklättrare , så tom jag hade andan i halsen en stund;)
Sen trockla vi oss vidare , uppför och neråt och stiglöst mm.
Två riktigt trötta hästar när vi kom hem :)

Tack för en superhärlig fm Malin:)
Hoppas du törs med oss i skogen i morgon igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar