söndag 15 mars 2015

Oplanerat ridsällskap:)

Åkte till stallet och greja lite,hade en liten tanke att jag och Pine skulle ta ett pass på banan.
Men när jag greja som bäst , kom Mia och Heiti nerridnas på stallplanen:)
Så jag var inte svårövertalad när hon fråga om jag ville med på en tur:)
Raggarborstning på Hästen och på med utrustningen .
Sen bar det iväg.
Vi red till Mias klätterbacke, den är lite brantare än min:)
Så Pine hoppa över diket upp i skogen.
Tydligen lättare att hoppa uppåt , än över plana diken;)
Mitt i urskogen mötte vi på Ann-Sofie och  Dizel.
Dizel morrade åt oss, han har nog aldrig sett en liten prickig häst förut:)
Så söt:)
Sen fortsatte vi att traska runt och klättra.
Pine lukta som ett stort träsktroll när vi kom hem:)
Men oj va han njuter av dessa turer<3
Och tror han adopterat Heiti till sin lillebror, dom verkar trivas så bra med varandra:)
Supertack  Mia att du kom fram och tog med oss Ut på tur:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar