lördag 28 mars 2015

Uppiggande ridtur.

I dag fick vi Mia med oss på våran ridtur:)
Så hon red Pine.

Och vi kom ut tillslut, efter att jag krånglat med Mattis träns och bett;)
I bland samarbetar Licksom inte båda hjärnhalvorna :):)
Men sen fick vi en härlig ridtur i härligt väder.
Och lite trav kostade vi på oss idag.
Jag fick helt enkelt styra in Mattis bakom Pines rumpa. Då trava han på fint utan dragkamp:)
Vi red över Tollerud , Västkärr och Hållerud.
Tack för du gjorde oss sällskap i dag Mia:)
Och sen får jag tacka Mattias, som hjälper mej att ta in hästarna I morgon kväll  och släpper ut Måndag morgon, då jag jobbar.
Vet inte hur jag hade löst det annars .
Så glad för mina fina vänner som alltid ställer upp på mej och hästarna, ni är Guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar