torsdag 26 mars 2015

Katastrof!

Nu måste jag säga!
Även om jag var lycklig i går över min träning för Åsa med Pine.
Och ja jag är glad att vi kommer iväg och det är jätteroligt!


Men! Jag titta på filmerna som Ingbritt spelade in.
Och min ridning i travarbetet var ju för sjutton katastrof!
Ser Ut som jag inte travat på Pine i hela mitt liv!
Och sitsen! Var ju värre än katastrof!
Nu var ju det så att Pine var väldigt slängig med Huvudet i går så han drog mej Licksom ur balans hela tiden!
Men jag sitter framåtlutad, drar upp knäna till örona , likaså hälarna !
Nu blir det fokus på sitsen på alla ridturer!

Det är verkligen nyttigt att se sej på film!
Och nej, ni kommer inte få se någon filmsnutt!
Men jag ger inte upp, träning är väll till föratt  träna upp det dåliga på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar