söndag 28 juli 2013

Andra hästturen;)

Nu på em var jag och Marie och hennes dotter Rebecka ut till hästarna.

Jag borsta och pyssla om djuren innan utsläpp igen:)

Rebecka ville nog bara kolla in läget lite på mina hästar , men hon ledde i allafall ut Matador till hagen:)

Får se om hon vill provrida och borsta lite nästa gång dom följer med :)

Ja så det blev ingen motion av djuren i dag heller.

Men i morgon kväll ska jag lura med Lena ut tänkte jag ;)

Får se om vi kan reka ridvägen till Annelie då också.
Jag behöver veta hur lång tid det tar ca, eftersom jag börjar jobba kl 16 på Torsdag:)
Om vi kommer i väg.
Lena hade ett litet hinder hon med om hon kan Onsdag-Torsdag.

Men nu kom regnet lagomt till hästarna kom ut, var ju bara synd jag klädde dom i flugtäcken:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar