måndag 29 juli 2013

Härlig kvällstur.

Fick en Härlig ridtur i kväll.

Och i dag kändes det helt ok att bara välja skogsmulle ;)
Det finns inget bättre för för kroppen och knoppen:)
Så nu blir det så, att vill jag bara skogsmulle en längre period och träna lite ibland så får det bli så.
Bara göra som jag känner för stunden❤

Men som sagt en härlig tur blev det med grabbarna.
Pigga och glada .
Och i dag tog vi mycke trav .

I dag mötte vi på en skönhet hos Alf i Hållerud.
Vet inte om det är hans gamla märr eller om han köpt en ny.
Men vacker var hon :)



Men nu är grabbarna  nattade, dom tyckte det var skönt att komma ut i hagen.
Dom slängde ner sej och rulla runt en bra stund.


Men pappa sa att 1/8 Får dom börja sova inne om nätterna.
När han hade Joppe så var alltid utenätterna slut 1/8;)

Och vi bestämde att våran tvådagars tur flyttar vi fram.
Jag känner lite stress att jag ska börja jobba kl 16 på Torsdag.
Och som sagt, nu ska jag bara göra saker med mina hästar som känns bra och stresslöst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar