onsdag 24 juli 2013

Onsdag.

Kl 8.00 var jag i stallet i dag :)

Mocka och dola runt .

Pappa och jag flytta elagregatet till missionshuset sidan.

Mycke mat där, fast det var i den hagen dom rymde.
Så nu är det mer tråd uppsatt och el:)

När vi greja i hagen kom kusin Maria och bjöd över oss på frukost:)
Så det fick det bli. 

Hovslagaren kom till Pine.

Medans dom skodde , gick jag runt hagen och kolla strömmen.
Verkar som vi har tur att den går helt runt:)

Hitta en liten myrstack i skogen när jag gick runt och kolla staketet :)


Lena har lovat följa med på min ridsemester till syster.
Så nu ska vi bara få i hop vilka dagar som funkar.
Vi hade tänkt Onsdag till torsdag nästa vecka.
Men tror Annelie skulle va borta då??

Nu ska jag ladda för ett em/kvälls/ nattpass på jobbet.
Ha en bra dag alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar