tisdag 9 juli 2013

Dagens häst del 2

Ja andra delen av dagen bestod också av häst.
Var ner till Ingbritt vid 14 tiden.

Kolla lite på dom andra ekipagen som red före mej.

Först fick jag se tränarn Pelle Rida en häst åt en tjej.

Han red utan hjälm, men han är ju vuxen och får bestämma det själv;!

Sen vid 16.15 var det min tur :)

Tja , det gick väll ok, fast man får inget gratis av Nisse;)
Bara och kämpa på :)
Men kul och lärorikt :)
Och jag kommer nog känna min kropp i morgon ,)

Tack Ingbritt för jag åter igen fick låna din Goa häst :)

Sen blev det lite fika hos Ingbritt.
Sen var det dax och göra iordning Iris .

Ingbritt skulle hoppa lektion på henne.
Dom var duktiga dom med, och framförallt modiga :)
Men en lång dag blev det.
Så nu är det skönt att va hemma.
Bara lite tomt, tyst och ensamt:(

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar