söndag 14 juli 2013

Vem behöver gå på Gym;)


Ja håller man på med hästar, känns gym överskattat;)

I dag åkte jag ut till crk igen.
Fast inte förräns efter lunch.
Tog lite sovmorgon till kl 10.

Och jag var bara med och byggde om banan mellan klasserna.

Sen var jag åskådare .
Köpte även lotter, och tänk jag vann!
Jag brukar aldrig vinna, men nu vann jag 2 och 4 pris:)
Benlindor och en termosmugg:)


Men när allt var klart vid ca 15.30, så hjälpte jag till och bar in alla hinder.

Mycke bärande på bommar och hinderstöd blev det.
Men slitigt var det, men vi var ett glatt gäng som kämpa på ;)


Nu har jag varit och mockat åt mina grabbar.
Sen fick dom komma in och få lite tillsyn och mys.

Pine har en lös baksko, men Matador ska skos i veckan , så då får dom slå på den också.

Pine börjar även få lite skav av Grimman , så han får va utan den nu.

Så i morgon behöver jag ju iallafall inte fundera på vem jag ska rida.

Matador ska få en uppvärmnings runda, sen tar vi lite jobb på banan .

Nu hade jag tänkt ta kvällen och bädda ner mej på soffan , men får visst hämta Dennis i Karlskoga.
Han ville sova här i natt.
Han skulle bli hämtat här i morgon av en arbetskamrat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar