tisdag 23 juli 2013

Kvällstur:)

Fick med Lena ut på en liten kvällstur med Hästarna.

Vi tog bara skogen och Brobyrundan i dag:)

Det var ett perfekt väder att rida i :)

Hästarna var pigga och glada och tittiga.
Som alltid när dom fått stått lite längre :)

Men i dag tog jag bara ridjorden , och inga beskydd eller martingall :)

Och vi red den vanliga skogsvägen, så inte vilse i dag:)

Men som vanligt lekte vi med våra mobiler och fota varann,)

Men i dag kunde det gått illa ;)
När jag som bäst satt och greja med mobilen, blev Pine rädd för nått.
Gjorde en rusning framåt, som tur var hade jag båda tyglarna i enhandsfattning,så när jag tog tag så galoppera han på stället!
Nä , annars galopperar han inte!
Men han lugna sej och Lena och jag fick oss ett gott skratt.
Och fin bild fick jag.
Var en Egobild jag håll på att greja med, när P blev rädd ;)

Nu är jag hemma och ätit en god sallad, som mannen fixat :) 
Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar