fredag 19 juli 2013

Rymlingar.

I dag blev jag väckt av ett sms från Gunilla;)
Mina hästar var visst på rymmen och beta på ett gärde borta vid stubberud !

Varför dom drog ända dit bort när dom hade två stora gärden hemma att välja på?

Personligen tror jag dom blivit skrämda av nått.

Annars när dom gått ut har dom alltid stannat kvar hemma vid.

Hagen dom gick i hade ingen ström i staketet , så antingen har dom haft sönder staketet någonstans eller om nått annat djur har haft det.

Pappa skulle gå över hagen och kolla sen.
Jag var inte klädd för att gå i skogen och långt gräs nu.

Men dom var inte svårfångade :)

Jag parkera bilen och Ropa på Pine. Och han blev så glad att se mej.
Han kom nästan och mötte mej:)

Så jag hade nog kunnat vissla och ropat hem dom också :)

Men pappa och jag fick oss en morgon promenad.


Och nu går dom hemma i hagen med ström, så hoppas dom stannar där resten av dagen:)
Jobbigt att va på rymmen:)
Stod och sov när jag åkte hem:)

Tack för du hade koll och hörde av dej Gullan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar