tisdag 10 september 2013

Åter igen !

Har min lilla Ponny Pine bevisat att jag bara har en massa förutfattade meningar om han:)

I dag fick vi besök av Malin och Charlie:)

Och som vanligt var jag lite stressad att Pine Skulle va stressad och skapa mej en massa tankar va jobbig och bråkig han skulle bli.

Men icke!

Malin svängde ner på stallbacken med transporten och lasta ut Charlie.

Mina grabbar lyfte huvudet från maten och bara titta och konstatera, aha vi får främmat. Sen var det inget mer med det.

Malin klädde Charlie ute , och jag Pine i stallet .

Han bara stod lugnt och kika lite på dom utanför :)

Sen red vi iväg.
Inga konstigheter, dom gick bredvid varann som ingenting.
Och Pine förstod direkt att Charlie kunde man lita på i alla lägen :)

Så vi tog Västkärrrundan .

Vi trava på en del, och Malin och Charlie kunde  galoppera bakom oss.

Enda han blev lite upphetsad på efter vägen , var när vi mötte Per med en travhäst.
Då börja han gnägga och stanna, precis som han ville följa med dom.
Men det gick fort över :)

En super trevlig rolig tur.
Hoppas det blir fler gånger .

Efter ritten fick Charlie låna padocken att vila i medans jag och Malin fika .

En super härlig fm helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar