torsdag 5 september 2013

Kärt återseende :)

Ni kan glömma hela förra  blogginlägget!

I dag när jag stod och grejade med Pine ,körde det ner en bekant bil på stallplan.
Julia!
Gud va kul att se henne igen :)

Tyvärr skulle hon jobba , men vi ska försöka rida i morgon efter mitt jobb :)

Ja och detta med styngflugorna, att det skulle funka med Bikarbonat och vatten.
Antingen gjorde jag fel, eller också tar det ett tag innan dom släpper, eller också funka det inte helt enkelt ;)

Och visst styrketräning fick nog Pine idag, men inte på det sätt jag planerat;)

Skulle värma upp i skogen , och det var så mysigt och Pine var nöjd och lugn.


Så vi fortsatte att Rida upp och ner och fram och tillbaka i skogen.
Sen avsluta vi med Brobyrundan , så vi kunde trava lite :)

Pine verka va nöjd med detta, trots att det var väldigt längesen vi var ute själva på turné :)

Tror att öronluvan gör sitt att han blir lugnare .
Och tron kommer man långt med, så fortsätter att tro på det :)
Och sen är jag lugnare också .
Så länge jag sitter ner ordentligt på rumpan och ger han lite halvlånga tyglar så är han rätt tillfreds ned tillvaron och jag med :)


Är mycke nöjd med mej och Pine idag<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar