söndag 8 september 2013

Rättvist !

I dag var det omöjligt med ridsällskap ;)
Hade velat haft det , så jag kunde tagit en längre tur med Båda pojkarna på en gång .

Men nu blev det inte så.

Och eftersom båda har stått i flera dagar , kunde jag inte välja en,)
Då hade jag haft dåligt samvete för den som inte kom ut.

Så fick bli en varsin skogsrunda med dom.

Tog Pine först.
Bara för att jag inte skulle fega ur i mitt beslut.
Men det gick bra i dag med.
Var bara när vi red förbi Marias Ankor i dammen som det blev lite jobbigt , men 
Det löste vi.

Sen hade vi en härlig mysrunda i skogen igen :)
Är så nöjd med detta lilla med Pine<3

Hem och bytte häst.
Samma runda med han.
Lugnt och fint gick det med.

Skogen är bra när man inte hinner rida så länge , eller inte vill jobba på banan.
Där får dom jobba med alla muskler ,
I allafall i min skog, där det är stenigt och mycke backar.


Och all träning är bättre än ingen alla, även i hästvärlden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar