söndag 1 september 2013

Söndagslunk.

Fast det blev visst rätt mycke fart ändå :)

Lena och jag tog oss en tur i dag .

Lena på Mattis och jag på Pine.



Som vanligt går det som sirap neråt Broby.
Men sen lägger dom i högväxeln och pinar på :)

Vi tog sk Västkärrrundan  i dag.
Några långa travsträckor orka vi med i dag:)
Lena lyckas ta bilden medans jag ringde upp Hugo;)

Och i dag äntligen , lyckas jag få upp Pine i galopp uppför skogsbacken igen.
Jag fick bromsa till och sen gunga in han i galoppen Licksom.
Så halva backen blev i galopp i allafall :)
Mycke nöjd och jädrans fort känns det som det går :)
Så Lena fick sej en fartfylld galopp på Mattis också , som var lite efter och fick panik när vi stack iväg uppför backen :)
Kul var det i allafall :)

Och i dag var travPers hästbil gör farlig enligt Pine.
Tur Per vet att min lilla Ponny är lite knasig ibland.
Så han stod snällt och vänta tills vi krånglat färdigt :)

En mycket härlig tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar