tisdag 17 september 2013

Dagens:)

Ja i dag åkte jag ut till stallet vid 10. 
Mocka och dola.

Sen plocka jag in grabbarna .

Pine verka inte halta i dag ! :)
Men lite svullen ännu.

Såren ser ok ut.
Bara det på bakknät som är ett OBS.
Det är mycke ont och lite värre än dom andra såren .

Det på Bogen är det ingen fara med.

Och såren på knät verkar ok också.
Så alla sår utom bak, får tvättas med endast natriumklorid fr.o.m. I morgon.
Det bak fortsätter jag med väteperoxid , någon dag till.

Sen tog jag och Mattis en ridtur .
Vi mötte Inger och Fangis, och vi blev så i farten att tala, så vi skritta runt Brobyrundan med dom.:)

Sen tog jag och Mattis Rundan igen , i trav och galopp:)

Mysigt och roligt.

Hovis kom till Pine.
Och det gick bra.
Han orka Både stå på Benet och ha det böjt.

Han var endast rädd om vä bak, eftersom han har lite ont i såret där:)
Men han verkar överleva denna gången också:):)
Och jag tog tempen för säkerhets skull, och den var bra.

Nu blir det matfix:)
Och sen Gympa!7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar