onsdag 4 september 2013

Skogsmulle och pysseldag.

Matador:

Matador och jag tog en lugn tur i skog och mark i dag.
Så i dag fick han klättra och kliva över stock och sten:)
Bra för gamla muskler det :)

Först red vi runt i våran vanliga skog fram och tillbaka och upp och ner.


Sen red vi mot Hult och in i vilseskogen:)
Men i dag vände vi innan vi red vilse;)


Och sen hemåt igen och avsluta med en runda till i våran hemmaskog:)
Så var ute i över en timma:)

Pine:
Tänkte jag greja med på banan.
Longering var planen.

Men han var lergök, så fick bli en ordentlig rengöring på honom.

Sen trodde jag han hade koda på rumpan.
Men det var ett sår som hade kläggat:(
Så fick tvätta det ordentligt så det blev öppet , ifall det ska mer skit ut.

Det syndes att det börja väska ur det direkt igen:(
Så nu får jag hålla koll på det och tvätta ordentligt några dagar, får vi se vad det blir av det.
Så klockan rann iväg och jag ska jobba, så blev inget Pineträning i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar