fredag 1 februari 2013

Bara hästar och Hästar =)

Ja i dag har det varit häst för hela slanten.

Först mina egna.

Matador och jag tog oss en tur i det underbara väder som varit i dag.

Vi tog rävsalarundan,då har man sol hela tiden.

Mattis är om vanligt pigg och glad.

Men jobba med lite skänkelvikningar över vägen.

Och mer halt/skritt övergångar,när han får sin super snabba skritt.

Mysig tur blev det i alla fall.
Usch,solen i ögona

Fina  Mattis


Hästrunda nr 2 blev på crk och trimmdreyr för Ann-louise Dixner.

Min häst var om vanligt Lady Jump.

Märks att jag mest varit skogmulle i vinter ;-)
slarva med vägarna.

Och så måste jag jobba med mina ben ,jag kniper åt med dom och då dras dom upp och jag tappar stigbyglarna.

Blir så när jag jobbar och koncentrerar mej,omedvetet.

Blir väll o träna på Mattis och Pine utan stigbyglar ;-)

Jäkligt kul och lärorikt är det i alla fall.

Och hur som helst tycker Ann-Louise att jag får hästen trots allt att jobba bra inunder mej =)

Påt igen 1/3=)


Dax för lite jobb

Fina Lady

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar