tisdag 5 februari 2013

Man ska inte ta nått för givet.

Varit hos mina hästar o bäddat och gjort fint.
Matador vänta på mej =)
Pine gjorde snöänglar
Dök ner med huvudet i snön också <3

Var ju meningen att Magdalena skulle med o rida i dag,som jag såg fram imot=)

Tog in båda hästarna o förberede dom.

Fick då ett samtal från Magdalena,att hon halkat omkull på väg till bilen=( Stackarn,så hon hade slagit sej i rejält.

Hoppas verkligen inte hon har brutit något!

Ringde då Julia,men hon satt redan på hästryggen.

Så jag kom av mej helt och plocka av hästarna allt igen och på med täckena och släppte dom i hagen.
Korkat ? Ja,men nu blev det så.

Så med faacit i hand skulle jag åkt ut i morse och ridit båda två,men att detta skulle hända kan man ju inte förutse.

Jaja,Nu får jag skaka bort tankarna på att Pine är en svår häst att rida ut på själv,och tänka positiva tankar istället.
Klart det går bra o rida ut på Prinsen själv !!;-)

Har jag två hästar får jag ta hand om två hästar också! Pronto!!

Och bort med all negtänk!!

Så i morgon får jag bli disiplinerad så jag hinner rida båda.

Va tusan Jag har ju ett stoort gärde o rida på som nu är snöbelagt,så där landar jag ju mjukt om nått händer =)=)
Lunch medans jag greja i stallet,mums för två hungriga hästar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar