söndag 24 februari 2013

Blir så där fånigt lycklig!!

Jaa vilken rolig dag.
Och jag blir verkligen fånigt lycklig när allt går bra för mej och Pine <3

I dag åkte vi ju som sagt på Löshoppning till Hedhult.
Bäste Ingbritt var mitt extra stödben i dag =)=)

Det enda krånglet var att vi fick ta Ingbritts bil istllet för Pappas ;-)

Men Pine var lugn och fin när vi lasta.

15 min ca sen var han på.

Helt ok tycker jag ;-)
vi är bäst!


Klev av lugnt och fint vid Hedhult.

In i ridhuset.

Gick några varv runt banan så han fick kika på bommarna och sen i mål fick han godis hinken,för o förstå att han skulle få godis när banan var klar.

Men första varvet sket han i godiset och tog ett varv till i bara farten.

.Men på slutet blev han riktigt duktig och hindren höjdes och allt gick kanon bra !!
Tyvärr blev det bara en film,kameran dog =(

Sen gick han på transporten på ca 15 min igen .

Duktig Pine!!
Hemma i stallets lugna vrå igen =)

Tack alla inblandade och Pines egna hejarklack =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar