onsdag 13 februari 2013

Taggad Pine!!!

Haha ,ja va ska man säga.
Kände på mej att lilla Prinen skulle va taggad i dag!
Då är vi på G(Syster Inger är Fotograf )

Inte gått på 4 dagar och sparsamt riden ett tag på vissa orsaker som ni vet,som följt mej här =)

Red på gärdet i dag,kanke tagga han lite mer än normalt.

Men tänkte att det var bra o pulsa i lite snö.

Vi red flera varv(är ett stort gärde)

Men vi tackta mest o lite småstussig.

Och visst vore jag inte så feg,skulle han fått raca av sej lite.
men det törs ju inte jag =(

Inte än i alla fall.

Men vi red på och tillslut kunde vi ta en liten trav,lite på snedda men trava gjorde vi.

När han lugnat ner sej efter ca 45 min fick han gå på långa tyglar och pusta lite och sen hem.
Man ska sluta när det går bra =)
Tur jag tycker hemskt mycke om dej Prinsen!!

Men i morgon har jag en frivillig Frida,som ska låta pine få rusa av sej lite med henne. En orädd människa,finns ju sådana också ;-)

Med förstånd så klart!!

Ska bli kul o se om hon får han o släppa loss i en galopp kanske;-)

Min stalledräng är bortrest till i morgon,så ska ut o natta busfröna sen.

I dag var det Mattis tur o dyka i lunch påsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar