lördag 23 februari 2013

Dagens ridtur!

Som sagt dagens Hockeymatch blev inställd.

Så åkte ut till hästarna istället.
Dom hade ingen lust o följa med mej in i dag =)

Pine var riktigt duktig i dag=)
Skulle ha bomull i örona hade jag tänkt,men det glömde jag ;-)
Redo för en tur

Vi tog brobyrundan och skogen ,med Broby först.
Och det gick jätte bra.

Vi trava nästan hela rundan lugnt och fint,skogen pulsa vi på i orördsnö.
Mysigt värre och pine gick på lugnt o fint med halvlånga tyglar.
Myys!

Så i dag ligger han på plus min Prins.

Träffar alltid några hundpromenerare också.
Först Ulrika med sina två hundar, och sen Mona med sin lilla söta.

Och Mona åkte på o va fotograf HaHa.
Tack för det Mona =)=)
I dag var outfiten färgglad =)
En lite svett och snöblöt Pine <3

Sen blev det fika med Mor och Far och syster Inger.

Så jag hann natta hästarna innan jag åkte hem.

Nu blir det o vänta på Melodifestivalen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar