måndag 18 februari 2013

Gråväder.

Ja i dag var det ett riktigt gråväder. Snö och duggregn omvartannat.

Men vad gör det.

Mitt ridsällskap uteblev i dag pga av Jobb (Julia)
Försökte då lura med hennes pappa,när jag ringde ett ärende,men nä,han skulle flytta runt stutar eller nått ;-)

Men hur som helst så reder jag mej rätt bra själv,även om det inte verkar så Kanske ;-)

Men tog ut Mattis på en ridtur.
Vi red Hållerudsrundan.
Mycke trav och några galopper. vi hade sk övergångar,för det stod det på tavlan att det skulle tränas på i dag =)

Vi träna även lite skänkelvikningar.

Vi mötte Annsofie med Hundar,dom hade ett otäckt rött rep släpnas efter sej,hualigen sa Mattis ;-)

Men en trevlig runda fick vi.
Och i dag var våran outfit Blå =)

Vackra Mattis <3





Pine.
Tog jag i linan i dag och Longera.
Vi var i hagen.

Så vi träna övergångar skritt o trav i lina.

Sen fick han även lite sk intervallträning i skritt o trav.
Ett varv skritt,två varv trav.

Så han fick också av med lite överskottsenergi och var trött o nöjd efter ca 25 min jobb i snö.
Våran outfit var också Blå =)

Min fina Pine <3

En bra dag.

Och i kväll ska jag bli av med överskottsenergin på EFIT Pass med syster Yster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar