onsdag 6 mars 2013

Dagens häst uppdatering=)

Även i dag började jag morgonen med en PW i hop med Semira.
Blev 4,5 km ;)
Keep on walking!

Sen åkte jag och hämta Frida.
Så hon hjälpte mej o fixa stallet,snäll tös det där =)

Sen gjorde vi iordning hästarna.
Frida tog Pine (Han hade inte skrämt iväg henne ,Phu)
Och jag tog Mattis.

Jag bytte bett på Mattis i dag,vilket resultera i att han var precis känseldöd i dag !

Men vi lade oss bakom Pine i traven,då gick det bättre.
Då fick Frida och Pine bestämma tempot,så slapp dom ligga på som en rem bakom oss =)

I dag tog vi Rävsalarundan.
Vädret blev underbart med Sool.
Pigg och glad är han lille Prinsen.Och Frida med så klart ;-)

Och nu har jag ringt och anmält mej på ett trimdressyr pass 15/3 på Lady.
Men får jag hjälp med lastning och transport ska jag nog ta med Mattis istället.
Han behöver ridas lite ordentligt igen .
Så kanske det försvinner igen att man bara ska ligga på i traven och galoppen ;-)

En bra fm.
Nu blir det snart ett kvälls/natt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar