onsdag 20 mars 2013

Inget bättre i dag :(

Nä usch,blåste storm och iskallt i dag ute vid stallet igen.

Och jag tappar verkligen lusten för o göra nått som har med hästmotion o göra =(

Så i dag tog jag in dom och bara myste o borsta dom.
Hm undra om man kan smita in i boxen o ta sej en tugga ??

Dom såg inte ut o tycka att mitt beslut var fel på något vis ;-)
Sötnöten verkligen älskar o bara stå och bli ompysslad =)

En fick mumsa hö i boxen medan den andra fick skönhetsvård.
Mattis fäller jämt liite

Kosta även på dom lite stretch i dag, det lilla jag kan av det =)

Lunch

Men i morgon åker jag o Matador på äventyr igen,fast ingen träning.

Vi ska bara åka typ en mil bort o följa med en kompis ut på en ridtur med hennes häst.

Eftersom denna kan va lite på tå,så kändes det bättre o ta med lugna Mattis en påtå Pine.

Men hoppas hinna i allafal Longera Pine i morgon.

Annars får Fredag och lördag bli hans dagar o komma ut.

Men nu ska jag rycka upp mej.

Fat det är väll nu som jag ev kan sakna ridhuset som jag drömmer om o bygga på logen hemma ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar