lördag 16 mars 2013

Finbesök =)

Ja i dag fick vi finbesök i stallet.

Mattis Matte christina kom och hennes son calle och hans dotter Sidny.

Så Sidney ville ju så klart ut på en tur med Mattis.
Så härligt o få rå om er en liiten stund <3

Och eftersom han änså bara skulle ut på en liten skrittrunda i dag efter gårdagens pass,så klädde vi han i ridjorden och tog en promenad till Broby och tillbaka med sidney som ryttare och jag som ledare =)
Mössan käckt på svaj som vanligt .HaHa.


Det blåser på ölmeslätta.Ovanligt?? Näää

Han skötte sej,och lufsa på så snällt.

Tyvärr har dom ju alltid så bråttom när dom hälsar på,så nått kaffe o tjöt hanns inte med.

Men kul o få träffa dom en liten stund,och det tyckte hästarna med.
Dom hade ju massa goda Äpplen med o bjöd på =)

Sen tog jag in Pine.
Han tyckte livet var bra orättvis när Mattis fick gå ut på äventyr i dag med och han fick stå i hagen o uggla.

Men han och jag fick oss en härlig skogsrunda.
Och i dag var han så där mysig som han bara kan va <3
Min fina ,goa lilla Ponny Prins <3

Lugn o fin och bara luffsa på med halvlångatyglar.

Och avslappnings/stretch övningen Marie lärde oss funka i dag med.

Sen blev det en liten trav hemmåt när vi kommit ut på vägen.

Nu ska jag ladda för ett dygnspass,så lilla familjen får jag förhopningsvis träffa i morgon kväll,om dom inte hittat på nått annat då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar