onsdag 13 mars 2013

Dagens Häst

I dag fick jag Frida med ut på en ridtur.
Dagens outfit blev svart;-) Mattis och min var röd =)

Men i dag blåste det ju småjäklar och nordanvind igen ute på slätta = Svinkallt.

Så vi tog skogen och Brobyrundan.

Vi kom ut en sväng i alla fall.

Alla mina medryttare tar en djup suck när jag drar in dom i våran brötiga skog,men jag tycker det är underbart =)=)
Jag är ju så van o rida så =)
Vi kommer lite efter i skogen,Pine knallar på så raskt där =)

Mysigt i skogen med nysnö

Blev lite trav ute på vägen och Pine var modig i dag och gick först hela rundan =)
Frida gilla inte det oranga schabraket,så gömde det under skritt täcket =)=)

Sen körde jag hem Frida och åkte tillbaka o fixa stallet.

Mattias kommer med påfyllning av mat senare i dag också.
Snäll bonde det som kör hem maten åt grabbarna =)

Hoppas på bättre väder i morgon när Marie kommer på besök,så kanske vi kan ta en lite längre runda då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar