fredag 1 mars 2013

Dagens Planer ändra sej,

Jag åter igen,blev inte dagen som den var tänkt.

Trimdressyren blev inställd ,Tråkigt men så är det ibland.

Så vid 16 tiden åkte jag ut och tog en skogsrunda på Pine.

det blåste så mycke där ute på slätta,så Pine var på tårna redan på stallbacken.

Men bara vi kom in i skogen och det blev lugnt och jag sjöng sov du lilla videung för honom,så blev han lugn och trygg igen =)

Ja power walk har han,men det gör inget,snubblar han får han skylla sej själv ,-)

Nä då,det konstiga är att då snubblar han nästan ingenting när han får gå på som han vill.

En mysig tur blev det.

Sen fick dom ta natten.
Matador blev inte riden nått i dag vad det verka som.

Pine fick jag byta till en gamal hederlig krubb bitarrem.
Han hade fått skav av den andra framför Öronen.

Ska se om jag hittar vart jag beställde den i från,ska finnas ludd till den o köpa.

Nu ska jag tillverka Pizza tills Hugo kommer hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar