fredag 22 mars 2013

Min Prins o Jag =)

Ja inte var det vinstilla direkt när jag kom ut på ölmeslätta!
Fy bösen vad det kan blåsa där.

Men i dag hade jag bestämt att Pine o jag skulle ut .
Ser inte jätte Happy ut,men han verka tycka det var roligt på ridturen i allafall.

Så det gjorde vi.

Ingen lång tur men ändå.

Tog på han sk Hoppluvan,tänkte att det dämpar väll ljuden från alla spöken han hör lite i alla fall;-)

Och det tror jag det gjorde.
Vi börja med broby rundan,och den är inte vindstilla,och Broby är inte favoritstället.

Men han traska på så lungt och fint=)

Vi trava Brobyrundan,med endast ett stopp genom Stubberud.

Sen tog vi av genom skogen,där var det vindstilla och härligt.

Så i dag ligger han på plusskontot igen min lilla Ponny <3
HiHi ,han är för söt

Han har ju trots allt inte gjort något på 3 dagar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar