fredag 15 mars 2013

tjhoo!!

Va kul det var i dag!

Mattis skötte sej exemplariskt,både med lastningen(nästan i alla fall ) och ridningen.

Han är så duktig.
Att jag måste traggla vidare på min sits,det vet jag,men rider man Mattis rätt är han gör duktig,han kan!

Vägar behöver jag träna på också .

Och det enda som märks på mattis r när han börjar bli trött,då springer han i väg lite .
Men det fixa vi till med Annlouise hjälp.
Nu blir det en bildbomb från dagen =)
Puss på dej Jullan =)

Bäste Karin var med o va chaffis och last hjälp <3

Vi är såå snygga =)=)

Mycke spännande o titta på,då blir man så här snygg med öronen framåt

<3

Säg hej till publiken!

Sicket stiligt ekipage,vi kan om vi vill =)

<3

Min ridkömpis hängde på ,trots att jag tog min egna kuse,hon red Prins Harry??

Tack för en super bra dag Karin och Julia!
Utan er hade vi inte kommit iväg!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar